NLMagazine Maatschappij & Veiligheid - Hoe anders je ook wilt zijn, voor de trein is  iedereen gelijk. Dit is de campagne-boodschap waarmee ProRail aan Glasnost vroeg een pr-aanpak op te stellen. De campagne, ontwikkeld en uitgevoerd door Ogilvy Social.Lab Amsterdam, richt zich op jongeren die gevaarlijk gedrag vertonen rond het spoor.

Lees meer...

NLMagzine Maatschappij - Wat gebeurt er als je binnen een geloofsgemeenschap opgroeit en je jezelf er op een dag niet meer thuis voelt? Daarover praat schrijver en presentator Özcan Akyol met zes voormalig gelovigen in Vrijdenkers. Wij spraken ‘Eus’ over de vierdelige serie: "De loyaliteit aan het geloof is vaak groter dan de loyaliteit aan een kind." Vrijdenkers, vanaf 2 mei iedere zondag om 17:40 uur op NPO 2.

Lees meer...

NLMagazine Politiek & Economie | video | – Enkele weken terug schreven we in ons drieluik over Europa (zie onderstaande link) en de consequenties van onze deelname aan de Europese Unie in economisch en financieel opzicht. Die deelname aan de Europese Unie leidde in 2002 tot de ingebruikname van de Euro als betaalmiddel voor alle Nederlanders.

Lees meer...

NLMagazine Politiek & Maatschappij - Naar aanleiding van de boete van de Autoriteit Persoonsgegevens voor Enschede voor passantentelling, wijst de VNG erop dat innovatie en privacy geen tegenstellingen zouden mogen zijn. De VNG benadrukt het belang van experiment en innovatie, juist vanwege de grote opgaven waar wij als maatschappij voor staan.

Lees meer...

Greenchoice

Quote

NOS politiek

e-Matching