NLMagazine Economie - Uit onderzoek van de Reputatiefabriek blijkt dat 86% van de consumenten aangeeft dat het personaliseren van advertenties impact heeft op hun online aankoop. Bovendien zegt 78% van de klanten terug te keren naar een website als zij gepersonaliseerde acties aanbieden. Aan dit onderzoek hebben 1028 respondenten deelgenomen.

Lees meer...

NLMagazine Maatschappij/Economie/Duurzaamheid - Bedrijven in de Energie- en Zorgsector kunnen volgend jaar de meeste economische groei verwachten op basis van de vooruitzichten die op Prinsjesdag door het Centraal Plan Bureau (CPB) zijn gepubliceerd. Dit blijkt uit een doorrekening van bedrijfsinformatiespecialist Graydon voor de Groot Zakelijke bedrijven en het MKB. De top 5 van sterke groeisectoren bestaat verder uit het Onderwijs, Overige Dienstverlening en de Water- en afvalsector.

Lees meer...

NLMagazine Duurzaamheid - Het Scheepvaartmuseum maakt wereldwijde impact van de stijgende zeespiegel zichtbaar met tentoonstelling Rijzend Water van fotojournalist en filmmaker Kadir van Lohuizen. De tentoonstelling vindt plaats van 4 oktober 2019 tot en met 10 mei 2020.

Lees meer...

NLMagazine Economie/Maatschappij - In de week van 23 t/m 27 september 2019 vindt de tweede editie plaats van de Week van het Werkgeluk. Een initiatief dat uiteraard kan rekenen op steun van Facilicom Group, een mensenbedrijf dat vol inzet op werkgeluk. Als gouden partner van de Week van het Werkgeluk, besteedt Facilicom in deze week extra veel aandacht aan werkgeluk.

Lees meer...

Meer artikelen...

Greenchoice

Quote

Economie nu.nl

17 oktober 2019

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Mediamarkt

Toms duurzame mode

Aanbevolen artikelen