Cultuur Uitgaan Entertainment Media Lifestyle
Typography

NLMagazine/Den Haag Geschiedenis van de auto - Een eeuw waarin men als Haagse importeur van ‘Amerikaansche automobielen’ begon en uitgroeide tot toonaangevend op het gebied van mobiliteit in Nederland. En zelfs daarbuiten.

100 jaar waarin men vooral ook een familiebedrijf is gebleven zodat het bedrijf altijd de lange termijn boven de waan van de dag kon stellen en trouw kon bliiven aan haar principes. Want er is veel veranderd sinds 1923, maar voor het familiebedrijf bleef ook veel hetzelfde zoals de relaties met haar partners, met elkaar en met haar klanten. Die zijn heel belangrijk voor Louwman.

“Op onze eigen voorwaarden gingen we dus met de tijd mee, en waren we ook regelmatig onze tijd vooruit. Duurzaamheid is nu een onderwerp dat je niet meer weg kunt denken. Maar al meer dan 20 jaar geleden stelden wij de toen ongekend innovatieve hybride Toyota Prius aan Nederland voor”.

Mobility for life
In de aanloop naar de volgende honderd jaar heeft het familiebedrijf zich ontwikkeld tot aanbieder van mobiliteit in de volle breedte, met als missie ‘Mobility for Life’. “Onze belofte dat we het dagelijks leven met innovatieve en toekomstgerichte mobiliteitsoplossingen leuker, makkelijker en productiever maken. Voor iedereen, in elke levensfase. Ook als je minder mobiel bent”.

Ongeacht of je daarbij kiest voor de fiets, de auto, aangepast vervoer of het OV. Mobility for Life staat voor slimme en duurzame mobiliteit. Kortom, met Mobility for Life is het museum klaar voor minstens nóg honderd jaar.

Quote

Uitgaan nu.nl

29 maart 2024

Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

e-Matching